Isporuka - SZTR Mobilezone
STANDARDNA DOSTAVA
Standardna dostava
Molimo vas da nam dozvolite 3– 5 radnih dana da se Vaša porudžbina procesuira. Vreme
dostave može biti promenljivo u vreme praznika ili nepredvidjenih okolnosti.
NEUSPELA DOSTAVA/POŠILJKA VRAĆENA POŠILJAOCU
Ukoliko pošiljka ne može da se dostavi na datu adresu, greškom kupca (ukoliko je ostavljen
netačan broj telefona, nepostojeća adresa, ili nikoga nema na adresi prilikom dostave), ili
ukoliko kupac ne želi da preuzme pošiljku, pošiljka će biti vraćena pošiljaocu SZTR
“Mobilezone” Kragujevac
OŠTEĆENA/OTVORENA POŠILJKA
Ukoliko je Vaša posiljka oštećena i/ili otvorena prilikom dostave, molimo Vas da fotografisete
oštećenje pre nego što proverite sadržaj pošiljke. Molimo Vas da o tome obavestite i kurira koji
je pošiljku dostavio.
ŠTA AKO MORAM DA PROMENIM/OTKAŽEM SVOJU PORUDŽBINU?
Nažalost, jednom plasirana porudžbina ne može biti promenjena. Molimo Vas da nam pošaljete
mail sa brojem vaše porudžbine na mobilezoneshop@gmail.com i obavestite nas o tome da
porudžbinu želite da promenite/otkažete.
ZAMENA ROBE
Mogućnost zamene nije dostupna za online kupovinu. Medjutim, uvek možete da vratite svoju
porudžbinu u okviru odredjenog roka i napravite novu porudžbinu.
Više informacija o Politici zamena i povraćaja ili o pravu odustajanja možete pronaći u našim
Opštim uslovima poslovanja.
POVRAĆAJ ROBE
Za proizvode po punoj ceni: za povraćaj odredjenog artikla molimo Vas pošaljite zahtev na mail mobilezoneshop@gmail.com u periodu od 14 dana od preuzimanja pošiljke.
Proizvod mora biti u originalnom pakovanju, stanju kakvom je poslat kupcu. Proizvod mora biti sa zakačenim svim oznakama. Proizvod mora biti neoštećen, nenošen, nepromenjen, bez ikakvih mirisa.
Proizvod koji se ne podudara sa ovim zahtevima, biće vraćen nazad kupcu o njenom/njegovom trošku.
Zadržavamo pravo, prema vlastitom nahodjenju, da odredimo da li je vraćena roba u stanju podesnom za prodaju. Zamena se vrši o trošku kupca.
POVRAĆAJ NOVCA
Kod porudžbina koje su plaćene gotovinom prilikom preuzimanja povraćaji se vrše bankovnim transferom.
Primićete poruku e-poste s potvrdom o povraćaju nakon što se izvrši.
Ako je prošlo više od 14 dana, a iznos povraćaja nije primljen na račun, pokažite ovu potvrdu u svojoj banci kako bi se postupak ubrzao.